Ik wil berichten op maat bestellen voor € 30 per stuk.

Kies de stem. Verstuur je teksten. Wij spreken je berichten op maat in. Download en gebruik je professionele opnames in je telefooncentrale of met je smartphone.

Ik heb hulp nodig bij het schrijven van mijn teksten.

Je vindt hier en hier voorbeelden die je kunnen helpen.

Waarom zou ik één stem kiezen die meerdere talen spreekt in plaats van meerdere stemmen?

Het voordeel van dezelfde stem die meerdere talen (niet native) inspreekt? Het voorkomt een chaotische indruk op je telefooncentrale. Het zorgt voor consistentie en eenzelfde stem straalt rust en vertrouwen uit.

Waarom heb ik eigenlijk een professionele stem nodig?

Een goede tekst, een vriendelijke professionele stem en de geschikte wachtmuziek zijn zeker aan te raden. Zowel grote multinationals als kleine bedrijven verkiezen een vertrouwde, accentloze en professionele stem. Dat wekt bij klanten een vertrouwd gevoel en maakt het wachten aangenamer. Bovendien kunnen promotionele boodschappen tot meer aankopen leiden. Of door informatie te geven en te verwijzen naar de website tijdens het wachten, kan de vraag al deels opgelost zijn.

Maak een betere indruk

Een vriendelijke begroeting zorgt voor een warm gevoel. Zeker aan de telefoon. Uw zakelijke bellers voelen zich welkom en beter geholpen met een professioneel onthaal.

Voorkom dat u klanten verliest!

Wat horen uw klanten als ze buiten de kantooruren bellen? Vanaf 2 seconden stilte haakt meer dan de helft van de bellers in. Voorkom dat u klanten verliest door professionele telefoonberichten.

Gebruik extra kansen

Heeft u er al aan gedacht om uw klanten via uw voicemail door te verwijzen naar uw website? Of interessante promoties aan te bieden terwijl ze even in de wacht worden gehouden?

Drie voordelen op een rij:

  1. Geen vervelende bezettoon meer! Heeft u al eens nagedacht hoe het voor uw klanten is om te moeten wachten? Mensen bellen niet zo graag. Ze willen snel antwoord. En via twitter of Messenger gaat het soms nog sneller. ALS mensen al bellen dan moet het wel dringend zijn of ze hebben een persoonlijke vraag. Een perfect moment om te tonen dat je uitblinkt in klantenservice. Wat hoort uw klant als u even niet bereikbaar bent? Als u bijvoorbeeld op de werf bent? Of onderweg en niet kan opnemen? Een onpersoonlijke bezettoon is te vermijden! Het instellen van een klanten onthaal brengt enkele voordelen met zich mee. Uw klanten bellen naar één vast nummer. En van daar uit is er veel mogelijk.
  2. U kunt meer verkopen. U kunt de tijd die uw klanten wachten, benutten door over uw promoties te vertellen. Een voorbeeldje: “Bedankt voor uw geduld. Wist u dat bij de aankoop van uw matras, u er nu tijdelijk gratis de hoofdkussens bovenop krijgt? Onze medewerkers vertellen u graag meer over deze en andere promoties.” Van zodra u uw beller te woord kan staan, bestaat de kans dat ze daardoor voor dit type product kiezen.
  3. Het komt professioneel over. De stem die je potentiële klanten horen, is de eerste indruk. Het is een soort auditief visitekaartje. Klanten associëren een professionele, vriendelijke stem met een professioneel en vriendelijk bedrijf. En die eerste indruk is onbetaalbaar.

Maar is mijn eigen dan stem niet goed genoeg?

Dat zeg ik niet. Soms is het zelfs beter om authentiek te blijven aan je bedrijf. Als je een heel persoonlijk klantencontact op prijs stelt. Als dat voor je bedrijf niet ‘juist’ voelt om een andere stem te gebruiken, doe dit dan zeker niet. Lees wel de tips om het inspreken te verbeteren.

Hoe kan ik een goed keuzemenu schrijven?

Eerst de afdeling, dan de actie

Maak je gebruik van een keuzemenu? Dan gaat mijn persoonlijke voorkeur uit aan deze volgorde. Voor de afdeling Facturatie, druk 1. Voor de afdeling Dienst na verkoop, druk 2. Er komt mogelijks veel informatie op je klant af, en dan is het handig als hij eerst de afdeling herkent waar hij naar op zoek is, en dan pas hoort welke toets hij moet indrukken.

Wacht niet te lang met het doorverbinden van een collega. Vaak bellen mensen, net omdat ze specifieke vragen hebben. Een reeks van standaard-antwoorden, hebben ze misschien al op je site gevonden, maar waren niet voldoende. Laat de optie ‘Voor andere vragen, druk X’ daarom niet te lang op zich wachten.

Je kunt ook woorden als ‘toets’ of ‘kies’ gebruiken in je telefoonmenu. Die keuze is aan jou.

Bijvoorbeeld:

  • Welkom bij Janssens. Een ogenblik geduld alstublieft, we helpen u zo spoedig mogelijk.
  • Hallo, u bent bij Janssens. Al onze medewerkers zijn op dit moment in gesprek. Wij zullen u zo snel mogelijk te woord staan.

Welke audiobestanden zijn mogelijk?

Kort: alles is mogelijk. Meestal lever ik .wav-formaat 48kHz 24bit af. Of .wav 8kHz 16bit. Of CCITT u-Law, 8Khz, 8 bits, mono, 7kb/sec.
Of mp3-bestanden zijn ook mogelijk. Heeft u specifieke vragen of eisen, laat het dan weten bij uw bestelling of spreek me even aan op de chat.

Categorieën: Techniek

Zo werkt het

Je voicemail laten inspreken?

Je wil je voicemail laten inspreken? Voices.be heeft honderd suggesties voor de beste teksten en boodschappen. En meer dan 50 stemmen die je kan gebruiken om je voicemail te laten inspreken. Wij zijn de perfecte match als je je voicemail wil laten inspreken.

Professionele stem voor je antwoorapparaat

Deze stemmen voor je voicemail zijn nu beschikbaar en kunnen als voice-over binnen de 24 uur je tekst inspreken en afleveren. Download nu je berichten voor je professionele antwoordapparaat. Onze stemmen spreken je berichten in vanuit hun homestudio en leveren de volgende werkdag. Klaar binnen de 24 uur!

Ingesproken voicemail bedrijf

Wij spreken voor bedrijven de voicemail in. Onze professionele telefoonstemmen spreken jouw berichten in voor je voicemail.

Inspreken voicemail

Voices.be is dé #1 webshop in België voor professioneel ingesproken telefoonboodschappen. Laat je voicemail inspreken door onze mooie voice-over stemmen. Niet Tevreden? Geld Terug Garantie!

Berichten voor voicemail

Wij maken de berichten voor jouw voicemail. Je krijgt hulp bij het schrijven van de professionele telefoonboodschappen om om je telefooncentrale te plaatsen.

Telefoonstem

Onze voice-over stemmen zijn de ideale telefoonstemmen. Ze klinken rustig, helder en verstaanbaar. Maar het zijn ook warme telefoonstemmen die vertrouwen inboezemen bij uw bellers. Zoek je een stem voor je telefoon, dan vind je bij onze telefoonstemmen zeker een match. Onze telefoonstemmen spreken Nederlands, Vlaams, Frans, Engels en Duits.

Voicemail stemmen

Een voicemail ingesproken door professionele stemmen straalt vertrouwen uit. Het is een visitekaartje voor je bedrijf. Onze voicemail stemmen zijn echte professionals en spreken je voicemail met plezier in in meerder talen. Zo heb je al een voicemail stem vanaf €30.

Welkomstteksten voicemail

Welke welkomstteksten kun je gebruiken voor je voicemail. Wij geven suggesties over je welkomstboodschap of welkom melding. Bekijk op onze website onze telefoonboodschappen die je kan instellen op je telefooncentrale zoals Proximus, Telenet of Voys. Kies uit meer dan honderd voorbeelden van welkomstteksten voor je voicemail.

Tekst antwoordapparaat zakelijk

Een zakelijk antwoordapparaat inspreken: welke tekst gebruik je hier het beste voor? Wij geven veel suggesties van standaard teksten voor je antwoordapparaat. Ze klinken zakelijk en professioneel. Dus je kan ze meteen inspreken op je antwoordapparaat. Natuurlijk staan onze antwoordapparaat voice-over stemmen klaar om dit voor jou te doen. Je ontvangt binnen de werkdag je professionele ingesproken teksten voor je zakelijke antwoordapparaat.

Voicemail inspreken

Wil je weten hoe je je voicemail kan inspreken? Wij geven je de juiste stappen als je bij Orange, Proximus, Mobile Vikings, Telenet, KNP of een andere telefoon provider bent waar je je voicemail kan inspreken.

Voicemail laten inspreken

Een voicemail laten inspreken is erg eenvoudig. Stuur ons je voicemail teksten die je wil laten inspreken en onze voicemail stem spreekt je berichten in. De voicemail wordt ingesproken in een professionele studio. Zo heb je zelf geen zorgen en kan je je voicemail laten inspreken binnen de 24 uur door een professionele stem in meerdere talen. Een extra professionalisering voor jouw bedrijf.

Professionele voicemail inspreken

Een professionelere indruk door je voicemail professioneel te laten inspreken? Dat kan. Onze telefoonstemmen spreken je voicemail op een professionele manier in. Onze zakelijke service voor bedrijven wordt erg gesmaakt. We krijgen een beoordeling van 4,9 op 5 sterren via Google Reviews. We hebben al vele voicemails professioneel ingesproken en de bedrijven genieten van een professionele uitstraling door onze stemmen.

Telefoon welkomsttekst

Welke welkomsttekst kan je plaatsen op je telefoon of telefooncentrale? Wij helpen je met de juiste teksten voor je telefoonberichten.

Telefoonboodschap inspreken

Zoek je een stem om je telefoonboodschap in te laten spreken? Of wil je zelf je telefoonboodschap inspreken maar weet je niet welke tekst je hiervoor kunt gebruiken? Wij doen je suggesties voor telefoonboodschappen in het Vlaams, Nederlands, Engels, Duits en Frans. Onze telefoonstemmen, getrainde voice-overs, kunnen natuurlijk ook jouw telefoonboodschap inspreken. Zo ben je zeker van de beste kwaliteit en een neutraal accent.

Professionele boodschap antwoordapparaat

Wat is de beste professionele boodschap voor je antwoordapparaat? Een neutrale standaard boodschap of een trendy boodschap? Op onze website vind je honderden voorbeelden van de meestvoorkomende boodschappen voor je antwoordapparaat of voicemail. Onze stemmen spreken bovendien vandaag nog je teksten in. Dus wil je echt scoren met je antwoordapparaat? Dan kan je onze professionele stemmen jouw boodschappen laten inspreken in no-time.

Antwoordapparaat inspreken voorbeelden

Welke teksten kan je inspreken op je antwoordapparaat? Wij verzamelden honderd voorbeelden van teksten voor je antwoordapparaat. Zo kun je je antwoordapparaat zelf inspreken. Maar je kan ook de opdracht geven aan een van onze antwoordapparaat stemmen om de teksten in te spreken.

Professionele voicemail

Hoe klinkt een professionele voicemail? Welke tekst spreek je in op een zakelijke voicemail? En kies je liever een mannenstem of een vrouwenstem voor je professionele voicemail? Onze webshop bevat tips over welk bericht je kan inspreken op je voicemail. En onze professionele voicemail stemmen kunnen je berichten binnen de 24 uur inspreken. Zodat je de juiste audiobestanden kunt uploaden naar je voicemail voor een professionele indruk.

Uitleg bij het bestellen.

Hoeveel kost het? Wij vragen €30 per bericht, per taal. De prijs voor je berichten is onderaan de pagina zichtbaar en exclusief btw. Je krijgt bovendien 10% korting vanaf 10 berichten. En 15% korting vanaf 15 berichten! Heb je nog vragen? Mail johfrah@voices.be.

1. Kies de stem

Kies uit Johfrah en Eveline uit België. Of Klaas uit Nederland. Johfrah spreekt Vlaams, Frans en Engels. Eveline spreekt ook nog Duits. Klaas Nederlands. Het voordeel van één stem die meerdere talen spreekt is de consistentie op je telefooncentrale!

2. Kies het aantal berichten

Eén bericht duurt voor ons maximaal 20 seconden of bevat 50 woorden. Wil je bijvoorbeeld een wachtbericht, een voicemail en een keuzemenu? Kies dan 3 berichten. Wil je deze vervolgens in twee of drie talen laten inspreken? Maak dan de taalkeuze eronder. Klik hier om enkele voorbeeldteksten te vinden die je makkelijk kan kopiëren.

3. Kies in hoeveel talen je de berichten wil.

Je kan de berichten in meerdere talen laten inspreken. Het eerste taalkeuzemenu (indien je met een telefoonmenu werkt) krijg je gratis! Het aantal berichten wordt vermenigvuldigd met het het bedrag voor de gekozen talen. (€30 voor 1 taal, €60 voor 2 talen, €90 voor 3 talen). Eén welkomstbericht in 2 talen kost bijvoorbeeld €60. Eén voicemail in 3 talen kost €90. Of 4 aparte keuzemenu berichten met elk meerdere opties (je kent het wel: druk 1 voor Boekhouding tot en met druk 9 opnieuw te luisteren) kost €120. Je kan kiezen om de berichten als aparte audiobestanden te ontvangen. Maar ook als samengevoegde audiobestanden. Alles is mogelijk naar jouw wensen.

4. Schrijf je berichten

In de tekstvelden plaats je je in te spreken berichten. Indien je meerdere talen koos, plaats dan ook de vertalingen van het bericht in hetzelfde tekstvak.

5. Muziek

Wil je muziek toevoegen? Voeg dan eerst de berichten toe aan je winkelmandje. Op de volgende pagina kan je de muziek selecteren.

Sluiten

Veelgestelde vragen

[fusion_faq filters=”yes-without-all” featured_image=”” cats_slug=”” exclude_cats=”hulp-bij-bestellen,reviews,voorbeelden” orderby=”date” order=”asc” type=”” boxed_mode=”” border_size=”1″ border_color=”” background_color=”” hover_color=”” divider_line=”” title_font_size=”” icon_size=”” icon_color=”” icon_boxed_mode=”” icon_box_color=”” icon_alignment=”” toggle_hover_accent_color=”#4ebdac” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” /]

Heb je nog vragen? Whatsapp of bel 0475263105

[content_block id=175670]

Sluiten

[su_user field=”display_name” default=”” before=”” after=”” user_id=”” filter=””], de berichten zijn
succesvol toegevoegd aan je winkelmandje. ?

Ga verder naar betalen

De berichten zijn succesvol toegevoegd aan je winkelmandje!

Ben je reeds klant? Log dan in.

Of ga verder als gast

Sluiten

Beluister de muziek

[ai_playlist id=”28171″]
Sluiten