Volgende voorwaarden zijn van toepassing op alle offertes, uitgevoerde werken, overeenkomsten en facturen van Johfrah Lefebvre, Johfrah GCV (verder “uitvoerder”), tenzij schriftelijk anders overeengekomen. Johfrah Lefebvre spreekt als native Vlaamse voice-over-stem naar beste kunnen en professionele zorgvuldigheid teksten in voor radio- en tv-commercials, commentaarteksten bij internet-, instructie-, en bedrijfsfilms en voorziet ook animatiefilms, trailers, e-learning- en promovideo’s van een stem.

Uw garantie

Aanpassingen aan tone-of-voice en inhoud

De uitvoerder biedt de klant het recht op, na het ontvangen van de audiofiles en indien aangevraagd binnen de termijn van 8 dagen, één aanpassingsronde op het gebied van stemkleur, intonatie of uitspraak.
De uitvoerder is evenwel niet aansprakelijk voor inhoudelijke fouten, indien de klant onjuiste of onvolledige gegevens verstrekt, of deze laattijdig (na aanvang van de werken) aanlevert. Inhoudelijke aanpassingen in opdracht van de klant zullen tegen het tarief van 75 euro per aangesneden uur in rekening worden gebracht.

Gratis proefopname

De proefopname is een extra gratis dienst, die nooit door de klant afgedwongen kan worden. De proefopnames zijn steeds louter illustratief en mogen in geen geval en op geen enkele wijze door de klant verspreid worden.

Onze overeenkomst

Tarieven en kosten

De tarieven zijn van toepassing op som van de totale duur van alle bestelde audiofiles, tenzij het over een uur-tarief gaat. Hierin is het gebruik van de homestudio inbegrepen. Andere kosten zoals reis- en verblijfskosten, gebruik van specifieke apparatuur of huur van andere opnamestudio zijn niet inbegrepen. Deze worden, in die gevallen, afzonderlijk in rekening gebracht.

Offerte

De offerte is vrijblijvend en blijft geldig gedurende 30 dagen.

Voorschot

De uitvoerder heeft het recht om een voorschot te vragen van 50% van het factuurbedrag, alvorens tot verdere uitvoering over te gaan.

Bestelling

Alle opdrachten worden pas na expliciete bevestiging door de klant uitgevoerd. Enkel de voorgestelde offerte, gekoppeld aan een gedetailleerde beschrijving van de opdracht geldt als het tarief.

Levering en betalin

Levering en leveringstermijn

De aangekondigde leveringstermijn van 24u voor de proefopname of opdracht wordt enkel bij wijze van inlichting verstrekt en is niet bindend, tenzij dit uitdrukkelijk als deadline overeengekomen werd. Leveringstermijnen gaan slechts in op het ogenblik van totstandkoming van de overeenkomst en worden automatisch verlengd indien verlofperiodes binnen deze termijn vallen, bij overmacht of nieuwe moeilijkheden bij uitvoering van de opdracht of indien de klant wijzigingen aan de overeenkomst of de uit te voeren werken vraagt. Vertraging in uitvoering van de bestelling kan nooit aanleiding geven tot een schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.

Betalingstermijn

De factuur dient betaald te worden binnen de 14 kalenderdagen na factuurdatum. Betalingen na deze termijn brengen van rechtswege en zonder ingebrekestelling interesten op gelijk aan 10 %, alsmede (evenzeer van rechtswege en zonder ingebrekestelling) een forfaitaire vergoeding van 10 % op het factuurbedrag (met een minimum van € 25) als schadebeding.

Rechten

Gebruiksrecht en repeat-fee

Via schriftelijke afspraak, worden de gebruiksrechten op de geleverde werken, na correcte betaling overgedragen aan de klant. Deze worden verder gespecifiëerd in ‚beperkt in de verspreiding ’ of ‚onbeperkt in de verspreiding’ en ‚beperkt in tijdsduur’ en ‚onbeperkt in tijdsduur’. Indien er een beperking wordt vastgelegd, gaat deze in op de dag van de volledige betaling van de factuur. Indien de gebruiksrechten uitgebreid worden in tijdsduur, geldt er een repeat-fee van 50% van het factuurbedrag. Indien de gebruiksrechten worden uitgebreid in verspreiding, wordt er een extra bedrag gefactureerd dat overeenstemt met de algemene tarieven die op dat moment in gebruik zijn.

Rechten van de uitvoerder

De uitvoerder is altijd gerechtigd om het lenen van zijn stem te weigeren, ofwel zich tussentijds aan een opdracht te onttrekken. De uitvoerder is gerechtigd een dienst te wijzigen, uit te breiden dan wel te beëindigen. De uitvoerder heeft het recht de bepalingen van deze algemene voorwaarden te wijzigen.

Bevoegdheid en toepasselijk recht

Indien één of meerdere bepalingen van deze voorwaarden niet toepasselijk zouden zijn, blijven de overige onverminderd van toepassing. De rechten en verplichtingen die uit de overeenkomsten tussen Johfrah Lefebvre en de klant voortvloeien kunnen noch gedeeltelijk, noch geheel worden overgedragen zonder de voorafgaande en schriftelijke toestemming van Johfrah Lefebvre. Alleen het Belgisch recht is van toepassing. Bij geschillen of betwistingen zijn uitsluitend de rechtbanken van Brussel bevoegd.

Zo werkt het

Voeg opmerkingen toe.

Hier kun je vertellen hoe de tekst of bepaalde woorden of merken uitgesproken worden: jij bepaalt het tempo, intonatie, accenten. Geef ook mee of @ wordt uitgesproken als at of apestaartje. En hoor je liever liggend streepje of koppelteken bij dit teken “-” ? Wil je aparte .wav bestanden per taal of in één .wav bestand? Hier kan je al je richtlijnen plaatsen.

Sluiten

Bijna klaar!

Kloppen alle gegevens? Zijn je teksten juist geschreven? Akkoord met de prijs? Scroll dan verder naar de betaalgegevens. Wij staan te popelen om je berichten in te spreken.

Sluiten

Vervolledig je bestelling

Kies hier de gewenste levertermijn en voeg eventueel muziek toe. Je kan de muziek beluisteren door erop te klikken.

Sluiten

Uitleg bij het bestellen.

Hoeveel kost het? Wij vragen €30 per bericht, per taal. De prijs voor je berichten is onderaan de pagina zichtbaar en exclusief btw. Je krijgt bovendien 10% korting vanaf 10 berichten. En 15% korting vanaf 15 berichten! Heb je nog vragen? Mail johfrah@voices.be.

1. Kies de stem

Kies uit Johfrah en Eveline uit België. Of Klaas uit Nederland. Johfrah spreekt Vlaams, Frans en Engels. Eveline spreekt ook nog Duits. Klaas Nederlands. Het voordeel van één stem die meerdere talen spreekt is de consistentie op je telefooncentrale!

2. Kies het aantal berichten

Eén bericht duurt voor ons maximaal 20 seconden of bevat 50 woorden. Wil je bijvoorbeeld een wachtbericht, een voicemail en een keuzemenu? Kies dan 3 berichten. Wil je deze vervolgens in twee of drie talen laten inspreken? Maak dan de taalkeuze eronder. Klik hier om enkele voorbeeldteksten te vinden die je makkelijk kan kopiëren.

3. Kies in hoeveel talen je de berichten wil.

Je kan de berichten in meerdere talen laten inspreken. Het eerste taalkeuzemenu (indien je met een telefoonmenu werkt) krijg je gratis! Het aantal berichten wordt vermenigvuldigd met het het bedrag voor de gekozen talen. (€30 voor 1 taal, €60 voor 2 talen, €90 voor 3 talen). Eén welkomstbericht in 2 talen kost bijvoorbeeld €60. Eén voicemail in 3 talen kost €90. Of 4 aparte keuzemenu berichten met elk meerdere opties (je kent het wel: druk 1 voor Boekhouding tot en met druk 9 opnieuw te luisteren) kost €120. Je kan kiezen om de berichten als aparte audiobestanden te ontvangen. Maar ook als samengevoegde audiobestanden. Alles is mogelijk naar jouw wensen.

4. Schrijf je berichten

In de tekstvelden plaats je je in te spreken berichten. Indien je meerdere talen koos, plaats dan ook de vertalingen van het bericht in hetzelfde tekstvak.

5. Muziek

Wil je muziek toevoegen? Voeg dan eerst de berichten toe aan je winkelmandje. Op de volgende pagina kan je de muziek selecteren.

Sluiten

Schrijf hier je eerste bericht.

Indien je meerdere talen koos, typ dan ook de vertalingen in hetzelfde tekstvak. Onze richtlijn is: elk bericht telt maximaal 50 woorden. Klik daarna op ‘+Bericht toevoegen’ om een tweede bericht te schrijven. Wil je inspiratie opdoen, klik dan hier voor enkele voorbeeldteksten.

Sluiten

Veelgestelde vragen

[fusion_faq filters=”yes-without-all” featured_image=”” cats_slug=”” exclude_cats=”hulp-bij-bestellen,reviews,voorbeelden” orderby=”date” order=”asc” type=”” boxed_mode=”” border_size=”1″ border_color=”” background_color=”” hover_color=”” divider_line=”” title_font_size=”” icon_size=”” icon_color=”” icon_boxed_mode=”” icon_box_color=”” icon_alignment=”” toggle_hover_accent_color=”#4ebdac” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” /]

Heb je nog vragen? Whatsapp of bel 0475263105

Begin steeds met een vriendelijke begroeting.

Welkom bij [bedrijf].
Bedankt voor het bellen met [bedrijf].
Goeiedag, u bent verbonden met [bedrijf].
[Bedrijf]. Bedankt dat u contact met ons heeft opgenomen.
[Bedrijf]. Goeiedag en welkom.
Beste klant.

Vraag de beller even te wachten.

Blijft u even aan de lijn, alstublieft.
Gelieve even aan de lijn te blijven.
Even geduld, alstublieft.
Bedankt voor uw geduld.
Al onze medewerkers zijn in gesprek.
Al onze lijnen zijn momenteel bezet.
Op dit moment zijn we bezet.
U staat eventjes in de wachtrij.

Vertel de beller dat u snel zal antwoorden.

Wij helpen u zo dadelijk verder.
Uw oproep wordt zo snel mogelijk beantwoord.
We staan u zo dadelijk te woord.
Wij verbinden u dadelijk door.
Wij behandelen uw oproep zo snel mogelijk.
We helpen u snel verder.
U wordt zo dadelijk verder geholpen.
U wordt zo spoedig mogelijk te woord gestaan.
U wordt nu doorgeschakeld.
U wordt nu doorverbonden.

U kunt de beller extra informatie meegeven.

Wenst u meer informatie over onze artikelen? Dan kan u ook terecht op onze website.
Wenst u meer informatie over onze artikelen? Dan kan u ook terecht op onze website.
Voor meer informatie kan u terecht op onze website.

U bent (even) niet bereikbaar.

We konden uw oproep even niet beantwoorden.
Onze kantoren zijn geopend, maar er is tijdelijk niemand beschikbaar om uw oproep te beantwoorden.
Goeiedag. Helaas zijn we ondanks onze openingstijden niet bereikbaar.
Al onze medewerkers zijn momenteel in gesprek.
Wij zijn momenteel niet bereikbaar.
Helaas is er op dit moment niemand beschikbaar om u te woord te staan. 
Op dit moment kunnen wij uw oproep niet beantwoorden.
Dit is onze voicemail. Op dit moment zijn we niet in de gelegenheid u telefonisch te woord te staan.
Ik ben momenteel niet in de gelegenheid mijn telefoon te beantwoorden.
Dit is het antwoordapparaat.

U bent gesloten.

Onze kantoren zijn momenteel gesloten.
Op dit moment zijn wij niet aanwezig.
Dit is het automatische antwoordapparaat.
Op dit moment zijn wij gesloten.
Dit is onze voice-mail. 
Wij zijn momenteel gesloten.
Momenteel zijn onze kantoren gesloten.
U belt ons buiten de kantooruren. 

De beller kan iets inspreken op het antwoordapparaat.

Laat gerust je naam en nummer achter, dan bellen we je zometeen terug.
Laat ons een berichtje achter na de biep of stuur ons een e-mail. Bedankt voor uw oproep, tot snel.
We vragen u later nogmaals te bellen of een berichtje in te spreken. 
Probeert u het later nog een keer of spreek uw boodschap in na de toon.
Gelieve een boodschap na te laten. We zullen u dan zo snel mogelijk contacteren.
Laat alstublieft uw naam en telefoonnummer achter, zodat een van onze medewerkers u zo spoedig mogelijk terug kan bellen.
Laat alstublieft uw contactinformatie achter, en we zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen. U kunt ons ook steeds een e-mail sturen.
Wenst u een boeking te maken of informatie op te vragen dan vraag ik u om het later nog eens te proberen of een boodschap achter te laten na de toon.
Spreekt u alstublieft uw naam en telefoonnummer in, dan bellen we u zo spoedig mogelijk terug.
Spreek gerust een boodschap in en we contacteren u zo snel mogelijk terug.
Laat een bericht achter, dan neem ik zo spoedig mogelijk contact met u op.
Laat uw naam en telefoon nummer achter na de toon en dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Als je jouw naam en telefoonnummer inspreekt, bel ik je zo snel mogelijk terug.
Laat jouw boodschap achter na de toon, en dan nemen we weldra contact met je op.
Gelieve uw naam, voornaam en telefoonnummer in te spreken. Wij bellen u zo snel mogelijk terug.
Gelieve een boodschap achter te laten na de biep.
Voor dringende vragen, gelieve ons een mail te sturen met duidelijke omschrijving.
Mocht u een boodschap hebben, kunt deze inspreken, dan bellen wij u zo spoedig mogelijk terug.
U kunt een bericht inspreken na het signaal.

U kunt de beller op de hoogte brengen van uw openingsuren.

U kunt ons elke werkdag bereiken van [openingstijden]
U kan ons bereiken van maandag tot vrijdag van [openingstijden]
Onze winkel en klantenservice is geopend van maandag tot zaterdag van [openingstijden]
We zijn telefonisch bereikbaar elke werkdag van [openingstijden]
Onze openingsuren zijn van [openingstijden]
Onze kantoren zijn alle werkdagen open van [openingstijden]

U kan de beller laten kiezen tussen meerdere talen.

Voor Nederlands, druk [1].
Pour le français, appuyez [2].
For English, press [3]
Om verder te gaan in het Nederlands, toets [1]. 
Pour continuer en français, appuyez [2]. 
To continue in English, press [3].

U bent gesloten door vakantie.

Vanwege verlof zijn onze kantoren telefonisch niet bereikbaar.
Wij genieten van een deugddoende vakantie.
We zijn gesloten wegens vakantie.
We zijn op vakantie. Een fijn eindejaar gewenst.
Momenteel genieten wij van onze jaarlijkse vakantie.
Wegens een nationale feestdag zijn wij vandaag uitzonderlijk gesloten.
Met kerst en nieuw zijn we er even tussenuit. We wensen u een prettig eindejaar.
Door een feestdag zijn onze kantoren gesloten. Wij helpen u graag terug verder op de eerstvolgende werkdag.
Ons kantoor is vandaag uitzonderlijk gesloten. Gelieve ons later terug te contacteren.

Rond af met een bedanking.

Bedankt voor uw oproep
Alvast bedankt voor uw begrip.
Prettige dag verder!
Fijne dag gewenst.

Sluiten

, de berichten zijn
succesvol toegevoegd aan je winkelmandje. ?

Ga verder naar betalen

De berichten zijn succesvol toegevoegd aan je winkelmandje!

Ben je reeds klant? Log dan in.

Of ga verder als gast

Sluiten

Beluister de muziek


Sluiten